Bu nedenle çok dilli müşteri hizmetleri, işletmeniz için bir rekabet avantajıdır
- Cagri Oktay Atici
- 10 Ağu
- 1 dakikada okunur

Kronemedia olarak, iyi müşteri hizmetlerinin iyi iletişimle başladığına inanıyoruz.
Ekibimiz; Danca, Almanca, Hollandaca ve Türkçe konuşan, ayrıca ikinci dil olarak İngilizceye hâkim, adanmış çalışanlardan oluşmaktadır. Bu dil çeşitliliği, en büyük güçlü yanlarımızdan biridir.
Bu sayede, müşterilerinize hangi dili konuşurlarsa konuşsunlar, onlarla eşit düzeyde iletişim kurabiliyoruz. Bir müşteri kendi dilinde karşılandığında güven, sadakat ve satın alma olasılığı artar.
Bizim için işe alım sadece dil becerileriyle ilgili değil. Tüm yeni çalışanlar, ilgili uzmanlık alanları ve araçlarla tanıştırıldıkları en az bir aylık bir eğitim sürecinden geçer. Bu, hem müşteri iletişiminde hem de problem çözmede yüksek kalite sağlar — ve bu, doğrudan müşterilerinizin memnuniyetine yansır.
Ekibimizle ne elde edersiniz?
5’ten fazla dilde müşteri hizmetleri
Dil eğitimi almış ve alanında yetkin personel
Daha hızlı ve daha kişisel destek
Uluslararası ölçekte büyüme imkânı
Müşteri hizmetlerinizi güçlendirmek ve küresel ölçekte güven oluşturmak ister misiniz?Bugün bizimle iletişime geçin ve çok dilli ekibimizin şirketinizi nasıl ileriye taşıyabileceğini öğrenin.




Yorumlar