
Hizmetler ve Fiyatlar

Start up Support
8.600
Her ay
For virksomheder med mindre behov, der ønsker at opbygge et stærkt kundeservice grundlag fra bunden.
43,- pr. henvendelser
3 ay için geçerli
+ 7 gün ücretsiz deneme
Inkluderer op til 200 henvendelser hver måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-13 på hverdage
Effektive proces styringsværktøjer
Avancerede analyse- og rapporteringsværktøjer

Busniess support
23.400
Her ay
For etablerede mellemstore virksomheder med fokus på kundetilfredshed og flere sprog.
39 ,- pr. henvendelser
3 ay için geçerli
+ 30 gün ücretsiz deneme
Inkluderer op til 600 henvendelser hver måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-16 på hverdage
Effektive værktøjer til processtyring
Avanceret analyse og rapportering

Enterprise Support
49.000
Her ay
For store virksomheder med komplekse kundebehov & ambitioner om førsteklasses kundeservice.
35,- pr. henvendelser
3 ay için geçerli
+ 30 gün ücretsiz deneme
Inkluderer op til 1.400 henvendelser pr. måned
Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m
Åbent fra kl. 9-16 på hverdage
Effektive værktøjer til processtyring
Avanceret analyse og rapportering
Bir plan seçin ve hizmetimizi kullanın
3 standart paketimizden birini seçin veya genişletilmiş açılış saatleri , ekstra hizmetler ve ihtiyaçlarınıza göre her şeyle size özel bir çözüm edinin.
Müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu yardımı her zaman alabilmeleri için yılın 365 günü , hafta içi, hafta sonu ve tatil günlerinde hizmetinizdeyiz.
Müşterilerle yakın temas
Müşterilerinizle her zaman yakın temas halinde olmanızı sağlıyoruz. Sürekli bir iletişim sorumlusu sayesinde sürekli güncel kalır ve yakın bir iş ortağınız olur. Web mağazanız veya ürünlerinizle ilgili bir sorun çıkması durumunda, anında bilgilendirilirsiniz.
Aylık durum toplantıları
Her ay düzenli olarak durum toplantıları düzenliyoruz; bu toplantılarda müşteri görüşlerini gözden geçiriyor ve şu kişilere öneriler sunuyoruz:
Gelirinizi artırın
Maliyetleri azaltın
Müşteri memnuniyetini artırın
Çevrimiçi gösterge paneli üzerinden gerçek zamanlı veriler
Etkileşimli bir pano aracılığıyla performansımızı gerçek zamanlı olarak takip edin; sorgu sayısı, yanıt süreleri ve müşteri geri bildirimleri dahil.
Müşteri hizmetlerinizin performansı hakkında her zaman bilgi sahibi olmanız için her saat güncellenir. Bu sayede hızlı kararlar alabilir ve işletmenizi sürekli olarak geliştirebilirsiniz.
