top of page
raw_se=2025-07-18T18_37_51Z&sp=r&sv=2024-08-04&sr=b&scid=13724cf0-53ec-5fed-b970-1c6fb42ba

Hizmetler ve Fiyatlar

Start up Support

DKK 8.600

8.600

Her ay

For virksomheder med mindre behov, der ønsker at opbygge et stærkt kundeservice grundlag fra bunden.

43,- pr. henvendelser

3 ay için geçerli
+ 7 gün ücretsiz deneme

Inkluderer op til 200 henvendelser hver måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-13 på hverdage

Effektive proces styringsværktøjer

Avancerede analyse- og rapporteringsværktøjer

Busniess support

DKK 23.400

23.400

Her ay

For etablerede mellemstore virksomheder med fokus på kundetilfredshed og flere sprog.

39 ,- pr. henvendelser

3 ay için geçerli
+ 30 gün ücretsiz deneme

Inkluderer op til 600 henvendelser hver måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-16 på hverdage

Effektive værktøjer til processtyring

Avanceret analyse og rapportering

Enterprise Support

DKK 49.000

49.000

Her ay

For store virksomheder med komplekse kundebehov & ambitioner om førsteklasses kundeservice.

35,- pr. henvendelser

3 ay için geçerli
+ 30 gün ücretsiz deneme

Inkluderer op til 1.400 henvendelser pr. måned

Mail, Telefon, Chat, Trustpilot, Instagram, Facebook m.m

Åbent fra kl. 9-16 på hverdage

Effektive værktøjer til processtyring

Avanceret analyse og rapportering

Bir plan seçin ve hizmetimizi kullanın


3 standart paketimizden birini seçin veya genişletilmiş açılış saatleri , ekstra hizmetler ve ihtiyaçlarınıza göre her şeyle size özel bir çözüm edinin.

Müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu yardımı her zaman alabilmeleri için yılın 365 günü , hafta içi, hafta sonu ve tatil günlerinde hizmetinizdeyiz.

Müşterilerle yakın temas

Müşterilerinizle her zaman yakın temas halinde olmanızı sağlıyoruz. Sürekli bir iletişim sorumlusu sayesinde sürekli güncel kalır ve yakın bir iş ortağınız olur. Web mağazanız veya ürünlerinizle ilgili bir sorun çıkması durumunda, anında bilgilendirilirsiniz.

Aylık durum toplantıları

Her ay düzenli olarak durum toplantıları düzenliyoruz; bu toplantılarda müşteri görüşlerini gözden geçiriyor ve şu kişilere öneriler sunuyoruz:

  • Gelirinizi artırın

  • Maliyetleri azaltın

  • Müşteri memnuniyetini artırın

Çevrimiçi gösterge paneli üzerinden gerçek zamanlı veriler

Etkileşimli bir pano aracılığıyla performansımızı gerçek zamanlı olarak takip edin; sorgu sayısı, yanıt süreleri ve müşteri geri bildirimleri dahil.
Müşteri hizmetlerinizin performansı hakkında her zaman bilgi sahibi olmanız için her saat güncellenir. Bu sayede hızlı kararlar alabilir ve işletmenizi sürekli olarak geliştirebilirsiniz.

Kronemedia Danimarka
info@kronemedia.dk
CVR: 44737426
Søndre Stationsvej 26, 1. kat,
4200 Slagelse

LinkedIn

Kronemedia

© 2025 Kronemedia tarafından

bottom of page